سخنان ارزشمند و پدرانه

سخنان ارزشمند و پدرانه

پدرانه ترین جملات
سخنان ارزشمند و پدرانه

سخنان ارزشمند و پدرانه

پدرانه ترین جملات

حکیم ارد بزرگ : خردمند ، همگان را به آزادگی و رعایت ادب ، دعوت می کند .

آنکه به سرنوشت میهن و مردم سرزمین خویش ، بی انگیزه است ، ارزش یاد کردن ندارد . حکیم ارد بزرگ
بزرگان ، بی باکند ، آنها خوی برتر خویش را ، به آیندگان هدیه می دهند .  حکیم ارد بزرگ
نخستین گام در راه پیروزی ، آموختن ادب است و نکوداشت دیگران .  حکیم ارد بزرگ
پیشرفت ، تنها در سایه آمادگی همیشگی ما بدست می آید . حکیم ارد بزرگ
خردمند ، همگان را به آزادگی و رعایت ادب ، دعوت می کند . حکیم ارد بزرگ

اگر نگاهتان بر افق دور باشد ، هیچ فراز و فرودی ، دلتان را نمی لرزاند .  حکیم ارد بزرگ

_________________________


ریشه اختلافات ایران و امریکا مبنایی است    
۱۳۹۴\۰۸\۰۹ - ۲:۲۹ PM


رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ریشه اختلافات ایران و امریکا مبنایی است یعنی آن ها سال های متمادی لیبرال دموکراسی را تبلیغ کرده اند و مردم سالاری دینی را مزاحم خود می دانند .

به گزارش خبرگزار ی صدا و سیما، سردار جلالی در همایش مصون سازی زیرساخت و زیربناهای کشور افزود: امریکا در قالب لیبرال دموکراسی برای خود جامعه جهانی تعریف می کند که همه کشورها را در آن قالب بگنجاند اما جمهوری اسلامی ایران با یک نه بزرگ پاسخ می دهد که راه بهتری نیز برای بشر وجود دارد و نیازی نیست همه در محاصره لیبرال دموکراسی آمریکا باشند.


وی تاکید کرد: همه بهانه ها و ادعاها علیه ایران همچون نقض حقوق بشر، همراهی با تروریسم، مشارکت نکردن در صلح خاورمیانه و مسائلی مانند سلاح هسته ای برای آن است تا از راهی بتوانند جلوی ایده انقلاب اسلامی را بگیرند؛ بنابراین تولید بهانه از رویکردهای مستمر دشمنان است .

یک جنگ تمام عیار اقتصادی با اتکا به اقتصاد مقاومتی


سردار جلالی گفت: امروز با یک جنگ تمام عیار اقتصادی با ایران مواجهیم که در کنار آن جنگ های امنیتی، سیاسی و فرهنگی وجود دارد اما پیشانی این جنگها اقتصادی است که می توان با تدبیر مناسب از جمله اتکا به اقتصاد مقاومتی به مقابله با دشمن پرداخت .


وی اضافه کرد: جنگ نیابتی یکی از روشهای امروز امریکاست که نمونه آن را در سوریه و یمن به خوبی مشاهده می کنیم یعنی همپیمانان امریکا به کمک این کشور آمده اند تا از راه نیابتی و بدون هزینه زیاد برای امریکا علیه ایران اقدام کنند .


وی افزود: حمله دولت سعودی به یمن بی تردید با مشارکت امریکا صورت می گیرد و اطلاعات ما نشان می دهد سوخت رسانی در هواپیماهای سعودی در آسمان یمن را امریکایی ها تامین می کنند .

 60 درصد مجروحان یمنی، شیمیایی هستند


سردار جلالی تصریح کرد: سعودی ها در کشتار مردم یمن هیچ ملاحظه ای ندارند به عنوان نمونه 60 درصد مجروحان یمنی منتقل شده به ایران برای مداوا، مجروح شیمیایی هستند.
-----------------
تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال ایران و نروژ    
۱۳۹۴\۰۸\۰۹ - ۲:۰۲ PM


تفاهم نامه روسای فدراسیون های فوتبال ایران و نروژ بعداز ظهر امروز در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال امضا می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه امضای تفاهم نامه علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال با امدل رییس افتخاری فدراسیون فوتبال نروژ و دکتر اندرز مسئول بخش توسعه فوتبال این فدراسیون ساعت امروز 15:30 برگزار می شود.


نشست خبری این جلسه هم پس از امضای تفاهم نامه با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران و رئیس و مسئول بخش توسعه فوتبال فدراسیون نروژ برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد