فضای دوم گوشی سامسونگ چیست؟

فضای دوم گوشی یکی از قابلیت های محبوب اضافه شده به موبایل است که فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. ممکن است برخی از مخاطبان سوالاتی در ذهن خود داشته باشند از جمله اینکه فضای دوم گوشی چیست؟ نحوه فعال سازی فضای دوم گوشی و سایر موارد مواجه شده. آشنایی با فضای دوم گوشی سامسونگ یکی از موضوعات قابل بحث در این مقاله است که نقش بسزایی در تقسیم فضای گوشی به دو قسمت مجزا دارد. گوشی سامسونگ مانند سایر برندهای مختلف این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده است تا فضایی متفاوت و بیشتر داشته باشند. در ادامه با وبلاگ دکو همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

طریقه نصب گوگل در هواوی + انواع راه و روش ها

چگونه گوگل را روی هواوی نصب کنیم؟ از زمان اعمال تحریم‌های دولت آمریکا، گوشی‌های هواوی از خدمات گوگل منع شده‌اند. البته سرویس های گوگل هنوز روی نسخه های قدیمی هواوی کار می کنند. با توجه به اینکه اکثر دارندگان گوشی های هوشمند در سراسر جهان به خدمات گوگل وابسته هستند و متاسفانه گوشی های هوآوی این ویژگی را ندارند، بسیاری از افراد تمایلی به خرید دستگاه های هوآوی ندارند. در ادامه با وبلاگ دکو همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

آموزش افزایش سرعت گوشی اندرویدی بدون نیاز به روت

با استفاده از چند روش و ترفند می توانید سرعت گوشی اندرویدی خود را افزایش دهید. اما این روش ها چیست؟ در این مقاله قصد داریم نحوه افزایش سرعت گوشی اندرویدی بدون روت را آموزش دهیم. در ادامه با وبلاگ دکو همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

بهترین آنتی ویروس اندروید؛ هوای گوشی‌ تان را داشته باشید

برای ایمن نگه داشتن گوشی اندرویدی خود، باید از یک آنتی ویروس قابل اعتماد استفاده کنید. البته اندروید نیز در هر به روز رسانی امنیت خود را بهبود می بخشد. 360 Security، clean Master و Mobo Security در این زمینه پیشرو هستند. در حالی که Kaspersky و Avast نیز بسیار محبوب هستند. در آینده با بهترین آنتی ویروس اندروید همراه ما باشید. در واقع، شما می توانید همه این برنامه ها را از بازار دانلود کنید. در ادامه با وبلاگ دکو همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

چگونه کامپیوتر روشن می شود؟

ابتدا با خبر بد شروع می کنم: اگر صفحه نمایش شما سیاه بماند، احتمال زیادی وجود دارد که مجبور شوید کامپیوتر خود را به تعمیرگاه ببرید. در ادامه با وبلاگ دکو همراه باشید.

  ادامه مطلب ...